Ez meg mi?

Ez itt a Mistinguett-médiabirodalom központi egysége.

Célunk, hogy a magyar blogoszférát információkkal lássuk el a franciákról.
Az objektivitás és az információk megbízhatósága, az nem célunk.

Kapcsolat:
misztenget gmail com

Jártam már itt, de én másra emlékszem

Igen, történtek változások.

Régebben csak okoskodtunk, ma informálunk is. Régebben egyprofilúak voltunk, ma színesek, mint a karnevál. Régebben egy blog voltunk, ma több.
Bővebb információkért kattanj ide.

Címkék

A birodalom


Vagyis ez a blog itten. A hasáb tetején láthatók a célkitűzéseink.


Francia politika és közélet. Informatívan, de nem teljes körűen. Ja, és nem is objektíven, mi úgy nem tudunk.


Gasztronómia, na meg a franciák, ahogy közük van hozzá.

Bővebben minderről itt.

A szövetségesek


A francia futballválogatott magyar szurkolói blogja. Beszámolók, hírek, elemzések, meg ami még eszünkbe jut.


A magyar bormédia legnépszerűbb orgánuma. Néha egy-egy francia vonatkozással, tőlünk.

Brigitte: Ma Benz

2011.08.05. 03:00 - mistinguett

Címkék: zene

A bejegyzés trackback címe:

https://mistinguett.blog.hu/api/trackback/id/tr42789959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mistinguett · http://mistinguett.blog.hu 2011.08.11. 23:38:05

@Integető hajbókoló lufiember: Veszett jó bizony, szerintem még az eredetit se kell ismerni hozzá, magában is jó. Egyetlen végzetes szeplő a dologban, hogy ez a páros egy az egyben, arcpirító pofátlansággal koppintja az amerikai The Pierces nevű együttest. De hát semmi sem tökéletes.

buta_lúd (törölt) 2011.08.28. 16:25:19

bakker, igazán szavazhattál volna a goldenblogon magadra, ha már én nem tettem meg (sőt a kihagyós időszak utáni posztodat sem kommentáltam, hogy én csak azért nem csaptam rá a főnökömre az ajtót, mert nincs főnököm ((feleség+gyerekek: bocs', csak itt a neten vagyok ilyen magabiztos) :)
persze egy komoly barátom szerint valami minél szarabb, annál jobb ....és tényleg!
/őőőő, most akkor érthető, hogy nem azt akartam mondani, hogy "úgy" szar, hanem hogy.../

mistinguett · http://mistinguett.blog.hu 2011.08.28. 18:59:58

@buta_lúd: Neveztem magam, a többit rábíztam az olvasóim éberségére. Nekem kisdobos koromban azt mondták, hogy nem illik magamra szavazni, azóta ehhez tartom magam. Amúgy összesen 22 ember nézett rá a blogomra a gondenblogról, tekintve, hogy a kult-kategóriában valami 2000 szavazattal nyert az első helyezett (szerintem amúgy tök béna, de ezt csak irigységből) blog, nem volt reális esélyem bekerülni az első hatszázötvenbe.


süti beállítások módosítása